Σε καιρούς δύσκολους σαν κι αυτούς αυτό είναι το πιο σημαντικό. Σε καιρούς σαν κι αυτούς ο κόσμος γίνεται ευάλωτος, εύπιστος, καθοδηγούμενος σαν μικρό παιδί. Σε καιρούς σαν κι αυτούς ο κόσμος γίνεται όλος μια ενιαία μάζα που ζητάει μόνο δύο πράγματα: Έναν υπαίτιο και έναν σωτήρα. Κινείται στα τυφλά με μια μανιώδης ανάγκη για εκδίκηση και μια άλλη για σωτηρία. Οι εχθροί τους γίνονται ξαφνικά σωτήρες και η μάζα τους ακολουθεί πιστά. Οι άνθρωποι-πρόβατα γίνονται άνθρωποι-αγρίμια έτοιμοι να κατασπαράξουν με μανία οτιδήποτε μπορεί να ευθύνεται για την κατάσταση αυτή. Οι συνειδήσεις αλλάζουν, η ανθρώπινη αλληλεγγύη χάνεται, όλα κυριεύονται από την ανάγκη της επιβίωσης και της απόδοσης δικαιοσύνης. Το παράλογο κυριαρχεί σε κάθε πρόταση. Ο φόβος παίρνει άλλες διαστάσεις, γίνεται ένας απροσδιόριστος φόβος για τα πάντα. Η μάζα έχει πειστεί. Πλέον δεν κοιτάει το δέντρο αντί για το δάσος. Μετά την πυρκαγιά πιστεύει ότι έφταιγε το δάσος που ήταν εκεί.
Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012
Σε καιρούς δύσκολους σαν κι αυτούς αυτό είναι το πιο σημαντικό. Σε καιρούς σαν κι αυτούς ο κόσμος γίνεται ευάλωτος, εύπιστος, καθοδηγούμενος σαν μικρό παιδί. Σε καιρούς σαν κι αυτούς ο κόσμος γίνεται όλος μια ενιαία μάζα που ζητάει μόνο δύο πράγματα: Έναν υπαίτιο και έναν σωτήρα. Κινείται στα τυφλά με μια μανιώδης ανάγκη για εκδίκηση και μια άλλη για σωτηρία. Οι εχθροί τους γίνονται ξαφνικά σωτήρες και η μάζα τους ακολουθεί πιστά. Οι άνθρωποι-πρόβατα γίνονται άνθρωποι-αγρίμια έτοιμοι να κατασπαράξουν με μανία οτιδήποτε μπορεί να ευθύνεται για την κατάσταση αυτή. Οι συνειδήσεις αλλάζουν, η ανθρώπινη αλληλεγγύη χάνεται, όλα κυριεύονται από την ανάγκη της επιβίωσης και της απόδοσης δικαιοσύνης. Το παράλογο κυριαρχεί σε κάθε πρόταση. Ο φόβος παίρνει άλλες διαστάσεις, γίνεται ένας απροσδιόριστος φόβος για τα πάντα. Η μάζα έχει πειστεί. Πλέον δεν κοιτάει το δέντρο αντί για το δάσος. Μετά την πυρκαγιά πιστεύει ότι έφταιγε το δάσος που ήταν εκεί.
Τρίτη 28 Αυγούστου 2012
Summer in the city
Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012
Υπάρχει αγάπη
Ο έρωτας συνοδεύεται με οποιοδήποτε ρήμα.
Η αγάπη με ένα μόνο.
Ο έρωτας γεννιέται, μεγαλώνει, εξασθενεί, αγοράζεται, πουλιέται, φουντώνει, πληγώνει, ομορφαίνει, ξεχνιέται, βασανίζει, γιατρεύει, τυφλώνει, αποσπά, μοιράζεται, ξεπερνιέται, φοβάται, τολμά, παριστάνεται, περιγράφεται, προσποιείται, τραγουδιέται, τρελαίνει, νικά, κρύβεται, εξελίσσεται, πνίγει, αλλάζει, κουράζεται, ωριμάζει, ελευθερώνει, πεθαίνει.
Η αγάπη ΥΠΑΡΧΕΙ.
Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011
βραδυνο ζαπινγκ
Δευτέρα 17 Μαΐου 2010
Καψτε τις θλιμενες σας μασκες !!!!!
Παρασκευή 1 Μαΐου 2009
Ειναι παράξενη αυτή η πόλη...
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008
Αγαπητοι κυριοι υπουργοι, αγαπητοι κύριοι δημοσιογράφοι
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ
ΝΤΡΟΠΗ σαυτούς που εκμεταλεύονται τον θάνατο ενός 15χρονου παιδιού για την προβολή των κομματικών τους συμφερόντων
ΝΤΡΟΠΗ σαυτούς που ενδιαφέρονται περισσότερο για την ύλη παρά για τον συνάνθρωπο
ΝΤΡΟΠΗ σαυτούς που συνεχίζουν να πυροβολούν στον αερα
ΝΤΡΟΠΗ σαυτούς που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι αν θα γιορτάσουν όμορφα και ήσυχα τα χριστούγενα τους
ΝΤΡΟΠΗ σαυτούς διαστρεβλώνουν την αλήθεια
ΝΤΡΟΠΗ σαυτούς που πιστεύουν την διαστρεβλωμένη αλήθεια απο τους καναπέδες τους
ΝΤΡΟΠΗ σαυτούς που πιστεύουν για οποιονδήποτε λόγο ότι σε κάποιον άνθρωπο (πόσο μαλλον σε ένα 15χρονο παιδι) αξίζει ο θάνατος
ΝΤΡΟΠΗ στην ψεύτικη θλίψη, στα ψεύτικα τριαντάφυλλα, και στα τάχα θλιμένα βίντεο με υποκρουση κατσιμιχαίων/παπακωνσταντίνου κλπ
ΝΤΡΟΠΗ σαυτούς που προσπαθούν να αθωώσουν έναν δολοφόνο
ΝΤΡΟΠΗ σαυτούς που κάθονται στην καρέκλα του γραφείου τους και τσακώνονται μέσα σε ενα φόρουμ λέγοντας αερολογίες, ενώ έξω κινδυνεύουν τα παιδιά τους
ΝΤΡΟΠΗ σαυτούς που το μόνο που τους νοιάζει είναι να ανεβάσουν τα νούμερα του καναλιού τους
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟΝ ΦΟΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ!
Πέμπτη 15 Μαΐου 2008
Σκέφτομαι έναν κόσμο λίγο διαφορετικό......Που δεν θα υπάρχει κανένας ανώτερος, κανένας αρχηγός...Κανένας πλούσιος και κανένας φτωχός...Κανένας πιο σεβαστός από τον άλλον...Λίγο μονότονο ε?
Ύστερα σκέφτομαι τον κόσμο σήμερα.... Σκέφτομαι αυτόν που έχει μια βίλα και κυκλοφορεί με μπράβους για να μην του επιτεθεί κανένας από αυτούς τους φτωχούς που ζουν στο στενό παρακάτω, σκέφτομαι αυτούς που αφήνουν παιδιά να πεθάνουν για να μήν ξοδέψουν περισσότερα χρήματα ώστε να αλλάξουν το εργοστάσιο τους να μην μολύνει τα νερά, σκέφτομαι αυτούς που μας προστατεύουν πουλώντας ναρκωτικά και χτυπώντας άστεγους, πρεζάκια, και άνεργους μετανάστες, σκέφτομαι αυτούς που σκοτώνουν στο όνομα της σημαίας, σκέφτομαι αυτούς που μας χαρίζουν την ελευθερία μας αλλά γεμίζουν παντού κάμερες με πρόφαση την ασφάλεια μας, σκέφτομαι αυτούς που μας "δανείζουν" χρήματα ζητώντας μετά τα διπλά.
Κι ύστερα σκέφτομαι... Να γκρεμίσω τη βίλα, να κάψω το εργοστάσιο, να πετάξω μια μετρα στους "προστάτες" μου, να κάψω τη σημαία και την κάμερα, να σπάσω την τράπεζα.
Όμως μετά θυμάμαι... πως αυτά που θέλω να κάνω τα κάνουν οι αλήτες, οι ακραίοι, οι περιθωριακοί, οι χουλιγκανς, οι φανατισμένοι...έτσι μου έχουν πεί... και πως αυτοί είναι ταραξίες, και τρομοκράτες και όχι σωστοί και έντιμοι πολίτες όπως εγώ και οι φίλοι μου. Και σίγουρα αυτοί που το είπαν έχουν δίκιο, γιατί φαίνονταν άνθρωποι μορφωμένοι, φορούσαν ακριβά κουστούμια και μιλούσαν πολύ ωραία...και ήταν και στην τηλεόραση... Αρα λοιπόν, μάλλον εγώ έκανα το λάθος. Ναι! Εκανα λάθος! Πάω τώρα να ανοίξω για λιγο την τηλεόραση και μετα να κοιμηθώ κι εγώ σαν έντιμος πολίτης. Κι αν ποτέ μου ξαναπεράσουν αυτές οι σκέψεις, θα τις διώξω αμέσως! Δεν θέλω να είμαι όλα αυτά τα άσχημα πράγματα που λένε.
Καληνυχτα...
Τι γυρεύεις εσύ μεσα στην νύχτα των άλλων?? (Για τον αγγελακα....)

Παρασκευή 11 Απριλίου 2008
Εντυπωσεις απ'το πανηγύρι..(φοιτητικες εκλογες)
Το πρόγραμμα μας ξεκινάει με την έκθεση χειροτεχνίας, οπου οι καλλιτέχνες θα μας παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους :ζωγραφική σε πανό, αυτοσχέδιασμοί στους τοίχους με αφίσες, χειροποίητα αυτοκολητάκια, ακόμη και γιγάντιες κατασκευές απο αφίσες.
Στη συνέχεια το μουσικοχορευτικό μέρος, που περιλαμβάνει ποικίλες μουσικές απο παπακωνσταντίνου και αντάρτικα μέχρι πέγκυ ζήνα και μπιτακια (ολα τα ακουσαμε αυτες τις μερες), καθώς και Live εμφανίσεις διασήμων καλιτεχνών (βλ. τσαλίκης, όναρ, τσίπρας, παπαρίγα).
Ακολουθεί η απαγγελία ποίησης. Υπέροχα 2στιχα ή και 4στιχα, απαγγέλει ο ένας καλλιτέχνης στον άλλον με ιδιαίτερο ζήλο και στόμφο. Ενδικτικά αναφέρουμε το εξής 2στιχο το οποίο αξίζει και το πρώτο βραβείο (και α και ου και δαπνδφκ) (και καπως έτσι μαθαίνεις και τα φωνήεντα)
Στη συνέχεια το θέατρο σκιών, στο οποίο αυτή τη φορά συμμετέχετε και εσεις πολυαγαπημένο κοινό. Καλείστε, ένας ένας να περάσετε πίσω από το πανί του θεατρου σκιών και αφού διαλέξετε ποια φιγούρα του καραγκιόζη σας αρέσει περισσότερο να πειτε "ει μπαμπακο, αυτό θα βάλω στον φάκελο".
Τέλος το αρχαίο θέατρο. Αυτό γίνεται όλες τις μέρες του φεστιβάλ, με αποκορύφωση την τελευταία. Οι συμμετέχοντες εδώ δίνουν όλο τους το ταλέντο. Φορούν την μάσκα τους και παίζουν τους ρόλους τους όσο καλύτερα μπορούνε. Δυστυχώς οι περισσότεροι τις βγάζουν τις μάσκες, μετα το τέλος του φεστιβάλ και τις φυλάνε για του χρόνου.
Σας ευχόμαστε καλή διασκέδαση και ευχαριστούμε πολύ που δώσατε το παρόν σε μια τέτοια σημαντική εκδήλωση.
Τρίτη 8 Απριλίου 2008
Το λεξικό των ΜΜΕ
-Αυτός που κλεβει μια φρατζόλα ψωμί είναι κλέφτης
Αυτός που κλέβει εκατομμύρια ευρό είναι διαπλεκόμενος
-Αυτός που κατεβαίνει στο δρόμο με μια κουκούλα κ ένα καδρόνι είναι τρομοκράτης
Αυτός που κατεβαίνει στο δρόμο με ασπίδα, μπότες, όπλο και δακρυγόνα είναι μονάδα αποκατασταση της τάξης
-Αυτός που καίει την ελληνική σημαία είναι αλήτης
-Αυτός που δέρνει με την ελληνική σημαία είναι εθνικόφρον
-Η μολότωφ είναι όπλο επίθεσης
-Το δακρυγόνο είναι μέσο καταστολής
-Το πέσιμο των αναρχικών είναι τρομοκρατική επίθεση
-Το πέσιμο των ματ είναι προσπάθεια αποκατάστασης της τάξης
-Το σπάσιμο μιας κάμερας είναι βανδαλισμός
-Το χτίσιμο ένος εμπορικού στη θέση ενός πάρκου είναι πρόοδος
-Το κάψιμο ένος αστυνομικου τμήματος είναι τρομοκρατική επίθεση
-Το γκρέμισμα μιας κατάληψης είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό(δεν υπαρχει καν λόγος να γίνει είδηση)
-Αν ο δολοφόνος είναι ελληνας αναφέρεται απλώς ως «δολοφόνος»
-Αν ο δολοφόνος είναι αλβανός αναφέρεται ως «ο αλβανός δολοφόνος»
-Οι καλλιεργητές χόρτου στα ζωνιανά είναι εγκληματίες
-Οι αστυνόμοι που πουλάνε πρέζα είναι …αστυνόμοι
-Αυτός που θα πει ψέματα στον φίλο του είναι ψεύτης
-Αυτός που θα πει ψέματα σε 300000 κόσμο είναι δημοσιογράφος
-Η 17 Ν είναι τρομοκρατική οργάνωση και καταδικάζεται απ’το κράτος
-Η χρυσή αυγή είναι θεσμοθετημένη οργάνωση και αναγνωρίζεται απ’ το κράτος
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- ΔΙΑΦΟΡΑ (3)
- ΚΕΙΜΕΝΑ (12)
- ΚΡΑΞΙΜΟ (1)
- ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ (1)
- ΠΟΙΗΜΑΤΑ (9)
- ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ (2)
- ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ (1)


